On my own in Asia 'aaah'

Welkom op mijn Reislog!

Hoi,

Leuk dat jullie mijn reisblog bekijken! Ik ga hier al, of in ieder geval veel, van mijn ervaringen en belevenissen vertellen en laten zien. Ik heb geen idee hoe vaak iets vertel maar ik zal vast regelmatig hier foto's en verhalen plaatsen om jullie een beetje op de hoogte te houden en jullie kunnen me natuurlijk altijd volgen via de kaart waarop staat waar ik precies ben.. en waar ik ben geweest natuurlijk.

Op mijn profiel kun je meer informatie over mij en mijn reis vinden lees dat ook gerust door!

Rechts, ergens in een kolom met 'emailadres', kun je je email adres opgeven zodat je een bericht krijgt wanneer ik iets update ennn je kunt natuurlijk altijd een berichtje achter laten, ik vind het ook super leuk om iets van jullie te horen!

Dusss... ik heb er super veel zin in en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!

Knuffel,

Rianne

Reacties

Reacties

Ray Hooi

Alvast veel plezier!!!

Henrieke

Waar is de like knop? ....

janette kloppenburg

Hoi Rianne,

Heel veel plezier op je reis!We leven met je mee! We gaan je volgen op je reisblog!
Heel veel liefs en groeten van ons!
Janette Jurjen Karlien Maurice Gerben Harmen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active