On my own in Asia 'aaah'

Arrival

Hooi guys,

het is 08:35 hier in Thailand en ik heb net mijn ontbijt op. Gister middag rond 4 uur (geloof ik) ben ik hier bij het vrijwilligershuis aaangekomen. De reis was echt vermoeiend. Inchecken en overstappen ging allemaal wel goed, bij het overstappen heeft een Indische meneer, die nu in Canada woont en naast wie ik in het vliegtuig vanuit Schiphol zat, me geholpen. Vanuit Mumbai naar Bangkok kreeg ik om 2 uur 's nachts ontbijt waar ik bijna van over m'n nek ging want ik had niet echt honger en ik vond het ook niet echt lekker dus ik heb bijna alles laten staan (sorry yet airways)

Op het vliegveld moest ik best wel een tijdje wachten voor de paspoortcontrole en nog een keer al m'n reisgegevens invullen,(ehh maar ik heb toch al een visum??) Kreeg daarna de schrik van mijn leven toen ik mijn tas niet kon vinden en moest daarna echt meeega lang wachten tot alle anders mensen die opgegaald werden er waren. Vervolgens gingen we naar Singburi met z'n allen, eerst een paar haltes met de metro van de metro namen we een taxi naar de bus en toen 3 uur in de bus naar Singburi. Daar werden we opgehaald door Phil onze coördinator en reden we met de auto naar het vrijwilligershuis. Maar eerst moest ik nog geld pinnen want dat had ik niet maar dat ging eerst drie keer niet goed haha het duurde zo lang dat Phil kwam kijken waar ik bleef.. want ja ehh hoe moet je nou pinnen in Thailand ^^

'S avonds zijn we met een groepje nieuwe mensen naar een soort dorpje in de buurt gelopen en even in een aantal supermarktjes en marktjes gekeken.

Het is echt heel erg mooi hier alleen heel erg warm. Vandaag is het 39 graden maar gevoelstemperatuur 42.. aan de warmte moet ik wel heel erg wennen, ik vind het nu vooral heel vervelend. Het is ondertussen al 10:17 en we gaan zo even weer naar dat dorpje en dan de dag planning verder.

Dat was het wel weer voor nu!

Liefs Rianne

P.s. Nicole ik heb nog nooit zoveel gedronken als hier!!!!

Reacties

Reacties

Jaap Kloppenburg

Mooi om te lezen Rianne!

Ria Kloppenburg

Hoi Rianne,
Gaaf tot zover! Had je mooi uitzicht in het vliegtuig, of zat je toch bij de vleugel :-).

Laurens Bolt

Wat leuk om te lezen Rianne!! Je schrijft ook heel leuk, nodigt uit om verder te lezen ????. Veel plezier!

Laurens Bolt

Ooh, die laatste 4 '?' moest een smiley zijn... Deze :)
;)

janettekloppenburg@hotmail.nl

Hoi Rianne,
Leuk om je verhaal te lezen! Erg leuk. Wat ik me afvraag...heb je de tas later wel teruggevonden....??

Nicole

Goed zo Rianne! Blijven drinken :P

A. van Pijkeren

Leuk om je avonturen mee te beleven, Rianne.
Geniet er van en Gods zegen gewenst.

Rufus

Super tof Rianne, geniet van alle nieuwe indrukken en ervaringen!

LHJdeJong

Hoi Rianne!

We kijken nú al uit naar je volgende verslag! Sterkte met de warmte en je werkzaamheden. Met Gods hulp zal het wel gaan.

Veel plezier en een hartelijke groet van

br&zrdeJong

Henrieke

Haha Ri lukte het met je tas tillen? :)

Annemiek

Geniet van de warmte daar hoor!
Ik ben benieuwd naar je volgende avonturen haha :)

Karin & Wim

Heey Rianne,
Wouwww....
Wat een avontuur! Wat gaaf om je zo op afstand te kunnen volgen, we kijken al uit naar je volgende update!. Je hebt absoluut schrijverstalent! Take care! Njoy!
Liefs Karin&Wim

Rosa Groen

Wat vind ik je stoer om dit avontuur aan te gaan! Ik lees met plezier je verslag(en).

Anita

Zo wat een reis joh wat zal je blij zijn dat je er bent! Die warmte zal zeker niet meevallen maar gaat vast wennen ;) geniet van alle indrukken... Leuk om met je mee te reizen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active